KONTYNUACJA BLOGU ,,ALE WKOŁO JEST WESOŁO 1 .
| < Wrzesień 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Tagi



piątek, 09 grudnia 2011

Idą święta

W moich osiedlowych sklepikach już wszędzie są świąteczne dekoracje.

Święta

Mikołaj

środa, 07 grudnia 2011

Oczywiście, moim Mikołajem był ED i dostałam od niego wspaniałe trzy wspaniałe prezenty.
Oto one :

Idą święta

W tym roku, tak jak zawsze, dostałam Trójeczkowego KARPIA.
Płyta super, a w dodatku jest tania ,
a dochody ze sprzedaży idą na RODZINNE DOMY DZIECKA.
Radzę Wam ją sobie kupić.
Drugi prezent to wielka czekolada.
Ja ze słodyczy to najbardziej lubię tatara i śledzika,
ale od czasu do czasu kawałeczek takiej czekolady to się zje.

Wielka czekolada

No i trzeci , super jak dla mnie, prezent. Dwie płyty z piosenkami NIEMENA.

Niemen

No i jak tu nie wierzyć w MIKOŁAJA ?

wtorek, 06 grudnia 2011

Wczoraj, mimo deszczu i strasznego wiatru, pozałatwiałam wszystkie ważne dla mnie sprawy :
rano wyskoczyłam na cytologię ( wynik będzie dopiero za miesiąc ).

Perkusja

W południe wyskoczyłam do Landu, bo moja komórka zaczęła wariować :
dostawałam wiadomości, których nie zamawiałam, a za które się płaci.
Teraz podobno wszystko ma być w porządku, ale jestem ciekawa, jaki rachunek mi przyjdzie do zapłacenia.

Łabędzie

Wieczorkiem wpadł do mnie Darek i zabrał moje wideo do reperacji.
Mam jeszcze sporo filmów do zobaczenia, więc dlatego zdecydowałam się ne reperację,
chociaż mam DVD.

Sowa biała

Dzisiaj około 13 -tej ma wpaść do mnie GHOL, a potem to już tylko czekam na Mikołaja.
Nawet mniej więcej wiem co mi ten Mikołaj przyniesie.

Mikołaj

A teraz to już pora na trochę humoru od Olka z Australii :

Lekarz przegląda opis choroby pacjentki i móWI :
- Oj, nie podoba mi się  pani, nie podoba...
- Pan, panie doktorze też  nie należy do najprzystojniejszych...
 
Szpital, sala operacyjna, operacja prostaty. Doktor mówi:
- Siostro, proszę  poprawić  penisa - Tak... Bardzo dobrze...
- Teraz pacjentowi.
 
- Panie doktorze bolą mnie sztuczne zęby które mi pan wstawił.
- A nie mówiłem, że będą jak prawdziwe??
 
Przychodzi baba do lekarza:
- Panie doktorze, dziękuję za wspaniałe leczenie.
- Ależ ja leczyłem pani męża, nie panią!
- Tak, tak, ale ja po nim wszystko dziedziczę...
Do szpitalnej sali wchodzi facet:
 
- Kto miał badania robione dwudziestego
- Ja - jeden z pacjentów podnosi rękę.
- Ile pan ma wzrostu?
- Metr siedemdziesiąt.
- Aha - facet odwraca się na pięcie i wychodzi.
- Panie doktorze, jak moje wyniki? - woła za nim pacjent.
- Nie jestem lekarzem tylko stolarzem.
 
A co dziś do jedzonka ?
Polecam BLOK WANILIOWY :

Składniki:

  • 200 g mleka w proszku (można dodać trochę więcej, by blok nie był zbyt luźny)
  • 100 g cukru
  • 1 opakowanie cukru waniliowego - 16 g
  • 75 g masła
  • pół szklanki wody
  • 200 g mieszanki bakaliowej (migdały, rodzynki, orzechy)
  • 50ananasa
  • 50 g suszonej papaji

W garnuszku na niewielkim gazie rozpuścić masło, cukier, wodę, pod koniec dodając cukier waniliowy.
Dokładnie wymieszać i odstawić do lekkiego przestudzenia.
Dodać owoce.
W osobnym naczyniu wymieszać mleko w proszku i bakalie, po czym powoli, mieszając,
wlać rozpuszczoną zawartość garnuszka. Bardzo dokładnie wymieszać,
wyłożyć do małej keksówki (wyłożonej uprzednio folią aluminiową).
Przykryć folią od góry (by nie chłonęło zapachów) i wstawić do lodówki, najlepiej na 24 h.
Smacznego.

 

 
poniedziałek, 05 grudnia 2011

No to teraz będę się chwalić.
Na piątkowym maratonie blogerów dostałam nagrodę dla najfajniejszej blogerki.
Oto ona :

Nagroda

Jak widać jest to łyskacz i perfumy.
Było mi bardzo miło.
Prawie się popłakałam.
Na koniec każdy wytrwały dostał fajny kubeczek w kropeczki.
Było fajnie.

niedziela, 04 grudnia 2011

blox 2011

No to jesteśmy na maratonie 2011.
Mam nadzieję, że kilka osób ten maraton śledziło i wie o co chodzi.

No to teraz czas na fotki :

blox

 

 

m7

Oczywiście, mój misiaczek był.
Wzięłam też sobie poduszkę pod pupę, bo tam są bardzo twarde krzesła.

 

Mój ulubiony bloger.
A reszta to zgadywanka - kto jest kto?

piątek, 02 grudnia 2011

Listy

Do pójścia na ten film zachęciło nas to, co przeczytaliśmy na odwrocie tej ulotki :
,,Przez lata kobiety wylewały łzy razem z Briget Jones, zakochiwały się na zabój w Hugh Grancie
i śmiały się, kiedy w perspektywie czterech wesel pojawił się pogrzeb.
Teraz czas na film ,,LISTY DO M." , w którym pogubieni życiowo bogaterowie odkrywają,
że przed miłością i świętami nie da się uciec.
Paweł Małaszyński, Maciej Sruhr, Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Wojciech Malajkat, Agnieszka Dygant,
Roma Gąsiorowska, Katarzyna Zielińska, Agnieszka Wagner i Katarzyna Bujakiewicz pokazują jak kochać "
Wszystkim gorąco ten film polecam.

środa, 30 listopada 2011

W niedzielę byliśmy z Edem na krótkim spacerku.
Szybko wróciliśmy, bo był okrutny wiatr.
Jednak kilka fotek zrobiłam.

Wyremontowana moja ulica

Wyremontowana moja ulica. Podobają mi się wysokie krawężniki. Nikt juz nie będzie parkował na trawnikach .

Bezlistne drzewa

Bezlistne drzewa wyglądają bardzo smutno.

Fajny karmnik

Na jednym z trawników pojawił się wesoły karmnik.

Choineczki

Na pagórku obok mojego domu posadzono choineczki .

Platan

Papieski platan już jest całkiem spory.
Byłam na jego posadzeniu.
Teraz zrobiono schodki i ogrodzenie.

 

wtorek, 29 listopada 2011

Danuta

1 sekunda

7 milionów

 

Materiał zaczerpnęłam z ANGORY.

Mucha

poniedziałek, 28 listopada 2011

Na prośbę kilku osob zamieszczam zdjęcia mojego nowego aparaciku.

Canon1

Opakowanie aparatu. Pudełko jest błyszczące.

Canon2

A oto sam aparat. Jescze go dokładnie nie rozgryzłam, bo nie mam czasu na przeczytanie instrukcji.
Będzie to moja pierwsza instrukcja, którą przeczytam, bo muszę.
Liczy 250 stron ! Ta z internetu, bo ta z aparatem jest krótka, ale dla mnie niezbyt zrozumiała.
Jutro ma wpaść do mnie przyjaciel i wgrać mi dwie płyty, które są do niego dołączone.
Może tam będzie jasniejsza instrukcja.
Wybiorę się z nim na piątkowe blogowanie.

Canon3

Taki pokrowiec na niego kupiłam. Nie lubię koloru pomarańczowego, ale innych na takie maleństwo nie było.

niedziela, 27 listopada 2011

Nowych zdjęć dzisiaj nie będzie, bo wczoraj nie wychodziłam z domu.
Teraz też zaczął padać deszcz, więc wychodzenie z aparatem nie ma sensu.
Będzie zodiak z humorem. Tym razem po raz ostatni.

Ryby

Moja córcia jest rybką, a ja baranem. O innych znakach można przeczytać w moim blogu
http://hanula1950.blox.pl
Wejść w tag ZODIAK i już macie .

Wodnik